lørdag 8. januar 2011

LITT SKUMMELT

Jaja, da ble det en blogg da, dette har jeg tenkt lenge på. Det som har stoppet meg er at jeg har aldrig vært noe særlig flink til å skrive, å synes det er vanskelig å få tanker å slikt ned på papiret. Men tenkte jeg skulle prøve meg litt alikavel. Har heller ikke tenkt nøye igjennom hva jeg skal skrive om, men da jeg er en ivrig leser av blogger og er veldig interisert i interiør, blir det vel det det skal handle om. Jeg er veldig glad i å pynte å pussle i hjemmet, å når jeg blir fornøyd med noe er det artig å ta bilder av resultatet, dette har jeg delt med andre via FB, men har tenkt litt på en ting, det er jo ikke sikkert andre like at æ driv å legg ut bilda av heimen min.... derfor blir det vel te at æ gjør det her istede, for her kan jo de som vil se, å de som ikke vil...ja, de kan klikke seg videre. Tror jeg skal prøve å poste dette innlegget æ no, så æ får se om det herre blir rett, utfordring te mæ herre ja.
Kommer tilbake senere, hvist jeg finner tilbake, haha. (litt blandig av bokmål å trøndersk sjer æ, men men)

2 kommentarer:

  1. Takk for hilsen på bloggen! Se her ja, hva var det jeg sa... dette klarer du meget godt. Du skal se den blir super, moro er det jo også:) Kos deg Ingrid!
    Klem fra meg:)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for det Inger Bente :)
    ja, jeg gleder meg litt over dette, håper jeg blir flinkere etter hver, hehe :)
    Klem tilbake)

    SvarSlett