torsdag 13. januar 2011

FLERE PAKKER

I forrige uke fikk jeg også en pakke i posten som er verdt å vise frem. synes det er sååå spennende når pakkene kommer, det er jo en ting å se et bilde av ting, men å få se det in live er jo bare så morsomt, å jeg har nesten aldrig blitt skuffet, å i allfall ikke over denne pakken, den kom fra en kjempe søt dame som har bloggen: http://ingersatelier.blogspot.com/ det er den samme som har laget min vakre header, synes den er så fin :) Er det ikke litt sånn at etter jul, ja da begynner vi å tenke litt påske, i allefall noen,  å da jeg så disse flotte eggene, ja da måtte jeg bare ha et, vakkert spør du meg.



Fint ja?
Tenkte jeg skulle lage noe til påske selv også, men drøyer det litt til.
Er det flere som har begynt å tenke LITT påske eller?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar