søndag 9. januar 2011

MAKEOVER

I mange år har jeg hatt sansen for mitt fars skathold, ikke for at jeg syntes det var så pent utseende, men jeg likte så godt fasongen og alle de små skuffene. Da mine foreldre solgte huset sitt for så å flytte inn i en leilighet, fikk jeg faktisk spørsmål om jeg ville "arve" dette skatholdet, noe jeg helt klart ville, yes liksom. Fikk det i hus å var så lykkelig. Men det  viste seg å være et problem,  for uansett hvor jeg prøvde å plassere dette skatholdet, så passet det ikke inn noen plass. tilslutt havnet det utti yttergangen min (som var litt mørk fra før) der lyste det ikke opp gangen liksom. ( nå tenker dere sikkert, hvorfor ikke bare male det) jo det var jo det æ hadd lyst te vettu, men i respekt til min far tenkte jeg å unngå det lengst mulig. (har malt nesten alt som kommer fra de ellers) Men en dag før jul bestemte ninni seg (ninni er kallenavnet mitt i familien helt siden jeg var bitte lita) Noo ska det males, villa så gjene ha det på stua, men det var ikke pent slikt det sto.


FØR 



Så da var det bare å finne fram maleutstyret, puste godt ut å begynne, det må sies at ting tar tid med meg, noe som egentlig ikke passer Ninni så godt, for ting skulle egentlig ha vært ferdig forrige uke (uttålmodig le duxe) men det er greit når man er klar over det selv. Tre strøk måtte skatholdet ha (å jeg som nesten blir gal når ting må ha to) hehe. Men det ble ferdig omsider, å jeg så med en gang at dette likte jeg, det ble såå mye finere. Da jeg hadde fått det på plass, altså i stua, fikk pyntet litt, var det en ting som sto igjen, å ringe min far.... samtalen gikk veldig greit (han er en utrolig snill å go far) å som jeg egentlig viste innerst inn var jo dette helt greit for han, i allefall når han hørte på meg at jeg ble så fornøyd å at det hadde fått plass på stua igjen :)

ETTER


 Ble det ikke fint?

(ps lover å ta bilder i bedre lys heretter)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar