mandag 31. januar 2011

Å SÅNN GÅR NO DAGAN !!

Etter over en uke uten internett, skulle en tro jeg hadde masse å skrive om nå, men neida, her har det gått i ett
om dagene. Starta med Frida som ble syk, feber og halsbetennelse, så var jeg sykepleier til henne, så ble Jonas 
syk halsvont å bihulebetennelse, så var det oppvartning der, i mellom dette har jeg lært meg å hekle, phooo det var ikke bare bare, etter å ha rekket opp ...... ja husker ikke hvor mange ganger, holdt jeg på å miste lysten på å fortsette. Men så bestemte jeg meg for å kjøre på igjen, så nå går det faktisk bedre (litt kry ja ), men har ikke kommet så langt, Frida fikk veldig lyst å hekle hun også når hun så mamma gjøre det, så da var det bare å lære henne det, hun tok det veldig fort, å har kommet et godt stykke på vei (flink flinke Frida ) Å i kveld er Ninni veldig dårlig form, vont i halsen og ørene, så nå er det vel min tur :( jaja, får vel ta tiden til hjelp.
 Skulle legge ut et bilde av heklingen min, men så var kamera utladdet, så det legger jeg ut senere. 
Ha fortsatt en flott uke alle sammen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar