onsdag 6. april 2011

TING Å TANG

Da jeg var på den såkalte "husmorferien" min i forrige uke, benyttet jeg selfølgelig muligheten til litt shopping;) Når man kommer til den store byen må man det. Det ble shoppa både klær og ting å tang. Jeg liker veldig godt å innom bruktbutikker, for å se om jeg kan finne noen skatter, denne runden fant jeg ikke noe helt spesielt, men noe ble selfølgelig med hjem.

Dette ble med hjem denne gangen, mye av dette kommer jeg til å bruke på verandaen i sommer, kjøpte også en stoor sinkbalje, som jeg skal ha blomster i, men glemte å ta bilde.

denne synes jeg var litt søt, har den på spisebordet med blomster i, kommer bilde av det senere en dag.

Denne måtte jeg ha, bare for at den er gammel... 
Denne synes jeg er så fin, mye pga utskjeringene selfølgelig, den er nå malet, å det var et h.... for å si det mild. Bilde kommer når den er hengt opp.
Denne er ikke kjøpt brukt, men måtte bare bli med hjem til fosen, hihi. Jeg er putegal.
Det var litt av det jeg kjøpte, i neste innlegg kommer bilder av noen av forandringene, resten blir brukt når det blir sol å verandaliv :)

HA EN FLOTTINGS KVELD ALLE SAMMEN, KLEMMER FRA MEG!

1 kommentar:

  1. åååå søster...dær va mytti artig ja..du får hiv dæ roint å ta bilda av nåkka du har fiksa på..veit du har gjort d..glæde mæ:O)))

    SvarSlett