mandag 25. april 2011

OVER FOR DENNE GANG

Å da var påsken over for denne gang. Denne påsken synes jeg har vært litt rar, vet ikke helt hvorfor, men tror det har litt med at dein var så sein, og at  gubben har jobba i påsken, dvs hjemmepåske. Men vi har da kosa oss litt her hjemme å da, været har jo ikke vært å klage på, å det er så deilig å endelig få sette opp dører, å henge ut klesvask osv.

Pernille Og Tiril

Det er endelig deilig temperatur til dyrene og nå, det har vært utrolig kalt til de i vinter, men nå koser de seg ja

Snuser å graver

Å når det er varmt, er det godt med noe kalt å drikke
Ellers har jeg fått tak i et "skatthold" som jeg skulle begynne å male på etter påske, men en dag så fikk jeg bare så lyst til å "BARE" grunne det, men det ga jo på en måte mersmak (ikke på å male, men å få det ferdig) er bestandig hyper stressa på å få ferdig ting. men det ble mye prakk, maling fikk en eller annen reaksjon, så enda etter tre strøk er det ikke bra.

Bilde lånt av forrige eier, da jeg atter en gang glemmer å ta selv.

Bilde av resultatet kommer, hmmm ja når det en gang blir ferdig, hehe.

HA EN FLOTT UKE ALLE SAMMEN
KLEM FRA INGRID <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar