mandag 18. april 2011

FINITO

Da va helgen over igjen, å tiden flyr som vanlig kjempe fort... Hadde bestemt meg for at helgen skulle være mest mulig rolig, å det ble det faktisk (godt) I går var hele familien på bursdagsfeiring hjemme hos min søster på melhus, der hennes sønn, datter, min datter og meg selv ble feiret (kun en uke i mellom alle oss) greit å slå det i sammen da :) Skulle ha med kameraet, men det ble selfølgelig glemt, TYPISK meg.  Fikk meg masse fint i forbindelse dagen min, det er så koslig med pakker, hihi :)

Denne flotte lyslykta fikk jeg fra min svigerinne Reidun m/fam, kjempe fin <3 (men utrolig dårlig bilde av den) blir helt sikkert avbildet flere ganger (drev å prøvet ut en påskeduk her)
Denne te-lys lykta fikk jeg fra min bror og fruen, kjempe fin, er veldig glad i prismer jeg <3
Denne evighetskalenderen fikk jeg fra sis Hanne, nydelig fin <3  
pluss denne hortensian, den er bare såå fin da (trrenger ikke å si at den er falsk vel?)
Fra sis Heidi fikk jeg Donna parfyme og krem, lukter fantastisk godt <3
Å se på dette da... dette fikk jeg fra min Kjære Frida, en utrolig flott gave, å jeg skal si jeg gleder meg til denne <3 snille snille pia mi<3  
Utenom alt dette fikk jeg en del penger, som jeg helt sikkert skal bruke på ting å tang, hihi.
Tusen takk alle sammen, dokk e no så snill da shju <3

Ha en flott mandag alle sammen, klem fra Ingrid <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar