søndag 10. april 2011

SÅ ER HELGA OVER

Gurri malla, helgen vinner ikke å komme før den er over.... å for å være ærlig så har den ikke vært så veldig effektiv heller. Har vært til legevakta flere ganger i helga, å ellers bare tatt det med ro, er jo godt det å da, men tiden går alt for fort.

Noen av dere husker kanskje denne, som jeg kjøpte på en bruktbutikk forleden.....


Den fikk litt maling på seg, å ble hengt opp på badet (jada ser pyntehånkledet henger skjevt) typisk meg å se ting etterpå.

HA EN FORTSATT FIN KVELD, KLEM FRA MEG <3

2 kommentarer:

  1. Hei på du!

    Så koselig det ble med hylla, men kan tenke meg den var ett mareritt og male ja - hehe!!
    Men er vel verdt det når det blir så bra?;)

    Takk for at du legger igjen koselige ord inne hod meg!

    God Onsdag,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  2. Hylla ble jo kjempefin!
    Veldig koselig med det fine håndkledet på.
    Gratulerer med vel overstått dag for go`jenta di!
    Så skjønn!!
    Uff ja..årne går fort..
    Klem Anne

    SvarSlett