onsdag 4. mai 2011

REGN

I dag har det regnet i Vanvikan, å det er jeg kjempe glad for, både for at det er en stund siden sist, men aller mest pga av det støvet jeg snakket om i forrige innlegg. Med regnet får en dempet det litt i allefall. Når det regner ute pussler man litt inne.


Kjøpte meg en ny potte i stein for litt siden, skulle egentlig ha den på den ene veradaen, men da jeg har mistet litt motet med pyntingen der fikk oliventreet mitt det her inne den istedet.


Vil du se bildet større, er det bare å klikke på det!!
Likte denne veldig godt jeg, å det var sikkert en mening med at den havnet her inne ;)


HA EN FLOTT KVELD ALLE SAMMEN, KLEM FRA INGRID <3

3 kommentarer:

  1. Er ikke helt overbevist om at regnet er bedre... For jeg er totalt avhengig av sol ;) Men uansett, så er det godt med noen inne dager å puslerier. Kjempefin potte du har kjøpt og er ikke bare litt missunnelig på det oliventreet heller da. Hvordan går det med katter, hunder og et slikt tre? Vil gjerne ha et, men er skeptisk til om pus lar det være. Ønsker deg en fin dag imorgen :)

    SvarSlett
  2. Hei Ingrid! Så fint oliventre! Har et selv også, som endelig begynner å våkne litt til liv! Mon tro om det blir flyttet ut snart? ;)
    Eller er jeg enig i at det er godt med litt regn - bare det ikke blir for mye! Fint for alle plantene og ikke minst gresset som skal bli grønt! :) Fortsatt fin torsdag!!

    SvarSlett
  3. Hei damer, koslig dere titter innom :)

    Altså... dette oliventreet er ikke ekte, da jeg i lange tider har ønsket meg et, men enten var det utsolgt, ikke å få tak i eller feil årstid osv osv, så da bestemte jeg meg for å kjøpe et falskt et til jeg kom over et som var ekte. Nå har jeg kjøpt meg et ekte, men det e ikke så stort. Nina: dyrene er ikke bortig treet mitt, så det går så fint at. Så faktisk samme str som jeg har utti Rissa Nina, ikke ille pris heller.

    LINDA: Så fint du liker treet mitt, for det er nemmelig kjøpt hos deg ;) hihi. For de som vil se inne hos Linda, finner dere linken til hennes koslige blogg her: http://himlingen.blogspot.com/

    Klem fra meg <3

    SvarSlett