fredag 13. mai 2011

HER ELLER DER!!

Da var bloggen oppe igjen jippi, kjedlig å ikke få kommet seg inn å lest blogger når en plutselig føler for det, hehe. Det er når man først ikke har det man finner ut hvor avhengig man egentlig er... Har virkelig følt behovet de siste dagene jeg i allefall, er så allergisk fortiden, så formen er utrolig laber, er så trøtt å slapp at jeg gidder nesten ingen ting, å da er det i allefall koslig å få lest litt blogger da, så håper det ikke blir mere tull på den nå.

Fikk foresten tak i en gammel sykkelkurv her om dagen, synes den var knallfin jeg





Er litt usikker på om jeg skal ha den ute med blomster i, eller om jeg skal ha den på kjøkkenbenken med noe nikk nakkerie i..., klare ikke helt å bestemme meg, å det har med formen å gjøre, for hadde den vært bedre hadde jeg prøvd ut masse allerede, hehe. Kanskje det er noen der ute som har et tips ? Tar gjerne i mot det :)


HA EN FIN FIN KVELD DER UTE DA, KLEM FRA INGRID <3

1 kommentar:

  1. Den var jo kjempe søt :D Man kan jo bruke den til nesten hva som helst :) Men tror den blir knallsøt med blomster i <3

    god bedring Ingrid ;** <3

    SvarSlett