lørdag 21. mai 2011

LITT PUTER

Blir aldrig helt enig med meg selv ang fargene rosa og lysblå, synes de er så fine begge de fargene, men det er jo overhodet ingen problem med å blande de to, de er jo så fine sammen også. Da jeg har to soffagrupper på stua mi, ble det litt blått i den ene å rosa i den andre.


De fleste putene jeg har fram nå, har jeg kjøpt hos flink og kreative Ann Berit, bloggen hennes kan dere se HER Jeg bare elsker de putene som her er sydd av Lille Martine stoff, synes de er mega søte <3


De er så sommerlig å søte, å da er det bare å mixe litt med fargene. Den STORE puten dere ser bakerst, er en pute, men trekket er bestilt i str en vogndyne, de fikset Ann Berit vettu, trekket skulle jeg ha på dyna til mine søte små dogger, men da jeg skulle legge det på, syntes jeg det var så søtt at jeg spekulerte litt på om jeg ikke kunne bruke det til noe selv, det var da jeg kom på den store pute jeg kjøpte på kid for en stund siden, å på den passet jo trekket perfekt <3

Til slutt bilde av noen fine putetrekk jeg fant på loppis, til den nette sum av 20kr pr stk, synes de var kjempe søte jeg.


Kjempe søte med broderinger åsså e dæm råååsa <3


HA FORTSATT EN FLOTT LØRDAG ALLE SAMMEN, KLEM FRA INGRID <3




2 kommentarer:

  1. Hei på deg,

    Så masse fine puter du har!:)
    Blått og rosa er kjempefint sammen.. jeg har mest rosa hjemme nå, men blått smyger seg inn det også!

    kos deg og nyt kvelden,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  2. fiiiint snuppa..ja blått å rosa e jo knaill da vettu..søtt hele greia:O))))

    SvarSlett