torsdag 5. mai 2011

NOE NYTT, GAMMELT, IKKE LÅNT, MEN FÅTT

Gjorde om litt i trappoppgangen i dag, enda en av de krukkene jeg hadde plan om å ha ute, havnet atter en gang inne, jaja får se hva jeg finner på når det er trykt å ta i bruk verandaen igjen, hihi ;)

Hengte opp en "ny" kappe, dvs den kjøpte jeg på en bruktbutikk sist jeg var innom, den er av den gamle sorten.

Nydelige broderinger og en hekklet blondekant, utrolig flott arbeid, noen flekker jeg ikke fikk bort, men de syns ikke så godt.

Så pyntet jeg med en flott pute og en søt brikke jeg har fått av Ann Berit, hun har en kjempe fin salgsblogg som dere finner HER titt innom henne å se alt den flinke damen lager <3








DA VIL JEG ØNSKE ALLE SAMMEN EN FLOTT KVELD, KLEM FRA INGRID <3

3 kommentarer:

  1. ååå fint snuppa:O)))glæde mæ te å kom å sjå snart:O)))

    SvarSlett
  2. Såååå fint♥ herlig altså!!

    Ha en fin natt og god helg,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  3. Haha! Der ser du! Finnes ikke rart at oliventreet er fint da! ;)) Er ikke så enkelt å se, i hvertfall ikke på bildet!
    Ønsker deg ei finfin helg, Ingrid!

    SvarSlett