tirsdag 29. november 2011

EN "NY" SKJENK

Ja for det var jo det jeg absolutt trengte mer enn alt akkurat no...., men når det er sagt så har jeg leenge vært på jakt etter en slik skjenk, men har ikke funnet en som jeg ville ha. Denne dukket plutselig opp en dag å så med en gang at den likte jeg, å så var jeg heldig å fikk tak i den, me like <3

Det er så hvitt hjemme hos meg nå, at jeg skal faktisk la denne få ha sin orginale fare, ja dere hørte rett ja ;)

Har satt fram litt stæsj, men jeg har jo ikke pakket ut alt enda, så det blir sikkert litt forandringer etter hvert.


Se på denne nydelige engelen da <3

HA EN FIN FIN KVELD, KLEMMER FRA INGRID <3

3 kommentarer:

  1. For en nydelig sjenk, og nydelig pynt. Helt enig med deg, hvitt er fint, men når møbelet er så pent som det der, bør det få være brunt. Litt av charmen det. Klem fra Eli:)

    SvarSlett
  2. helt enig me eli..det er bare en sjarm med det:O)nydelig:O))

    SvarSlett
  3. Nydelig skjenk og fin pynt:)

    Ha en fin Onsdag -
    Klem Jatte!

    SvarSlett